luni, 16 mai 2011

ambiguitate

Parca puteam mai mult, da' parca n-am vrut.
riduri
Parca e bine asa, da' parca nu destul. 
cearcane
Parca as scrie, da' parca nu.  


N-am facut nimic concret si as scrie cu diacritice. 


Ipocrizia oricarui discurs. Grad ridicat. 



vreau sa invat ceva nou. Viata mea in liceu executa o miscare de rotatie in jurul orelor de mate. 

marti
vineri
marti
vineri
teza
si mai departe? 
si nu e vorba despre mate

banibanibanibani


incorigibil sau ceva de genu' asta


interminabilele cuvinte 
aproape un trapez si baterie descarcata.   

Acum serios, puteam atat de mult mai mult.

2 comentarii:

Iasi spunea...

Buna
Numele meu este Iacob Constantin si va scriu pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://iasi-lantul-amintirilor.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Anunturi Iasi (fara diacritice).
Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra.
Va doresc toate cele bune.

liana spunea...

esati nehotarat si-ti place asta...:)))